Tuesday 26 March 2013

owhhh cameron highland :D

bismillahirrahmanirrahim. 
salam guys.
sesaja mahu update ini blog. curi sikit masa sebelum start another esaimen. hurmmm
bukan nk cerita pasal esaimen hokeyy.
last sunday, aku dan family botak makan hangin ke cameron highland.
sebenarnye x dirancang pn semua nie. 
last friday, aku balik kluang and tup tup, sabtu si botak tanya aku nk balik tg malim dgn parent dia x.
sbb parent dia nk pergi melawat kawan lama dorg yg x berapa sihat dekat tg malim nie jugak.
so then, untuk jimat, aku pn dgn rela hati tanpa paksaan dan muka x malu, ckp la nk tumpang sekali
then botak ckp, sebelum pergi tg malim, kita singgah cameron highland dulu.
owhh. masa tu rasa nk lompat lompat je dgr dia ckp mcm tu. *gatalll. tetttt ;P
dapat green light dari mak abah lg la buat aku rasa nk terjun dr tingkat dua rumah aku tu. 
then, ahad tu before pergi cameron, kami singgah rumah aunty liza utk hantar atok botak sbb ada hal yg perlu dorg selesaikan.
then, bergerak ke cameron dan sampai around pukul 6.
check in hotel, mkn and bla bla bla.
tak banyak aktiviti yg ktorg buat hari 1st sampai sbb masa terhad.
next day, hari isnin. pagi after breakfast, ktorg berjalan jalan pergi ke pasar pagi. dont know where is it and what is name. yang pasti ktorg dapat la beli kenang kenangan dekat situ. 
before balik, dlm pukul 12 ktorg pergi membasahkan tekak minum jus strawberi yg aummmm!
superb freshhh. hehe
x banyak pn gmbr yg aku snap sbb kemalasan akibat kesejukan.
yg pasti bila da berselimut, rasa malas sgt nk bangun and keluar jenjalan. 
tp x syokk la kn kalau pergi vacation setakat nk tidur dkt bilik semata. 
gagahkan jugak diri bersiap keluar even kesejukan.
seriously sejuk sejuk sbb that day ktorg sampai baru je lepas hujan. timing pergi sana tu agak tepat la sbb ada org ckp cameron da x sesejuk dulu. masa ktorg smpai tu, alhamdulillah. dpt la rasa sejuknye cameron highland tu.
ehhh. sebelum aku over melalut dgn menaip nie, better aku stop. tgk jela picts yg sempat di snap. 
enjoice and see u guys in next entry. daaaa  :D


 sila abaikan gambar aku yg gemok dan selekeh nie. heh


 


TQ so much botak sbb buat suprise. konooonnn ;)











p/s : big THANKS to mama leen, abah botak, botak and adik sebab sudi bawak kita jenjalan kt sini. love you guys so much much much and more! ;D

No comments:

Post a Comment

your faithfull...

your faithfull...