Monday 18 March 2013

R.I.N.D.U

bismillahirrahmanirrahim.
salam guys.
untung mengisi masa terluang aku harini, aku nk update blog kesayangan.
xd apa yg menarik pun utk entry kali nie.
tengah tengah aku dgr lagu dkt fon, randomly, tiba tiba keluar lagu nie.


Ya Allah. sesungguhnya airmata nie x dapat tertahan dr mengalir keluar
sebab kerinduaan yg membuak buak.
lagu nie boleh la dikatakan killer song utk kami berdua.
slalu jugak dgr dia nyanyi lagu nie. 
kadang kadang ktorg berduet.
lagu nie jugak dia nyanyikan dlm fon utk aku masa hari ulangtahun perkenalan kami yg ke 6
unexpected 
aku call dia untuk wish tp aku pulak kne prank dgn dia
haha. TQ tatak! :D
nie yg buat aku mark lagu nie sampai mati! pedulikan
ok. da habis da cter nie. nnt cter lelebey korg yg baca nie muntah pulak. heh
sambung cerita lain sket pulak
aku rasa da lebih sebulan da aku duduk kt tg malim nie
even aku anak sulong, agak berdikari, tp aku agak kemanjaan terlampau dgn family aku.
bukan angkat bakul sendiri tp kenyataan
sebabnya, every two weeks aku akan menangis sbb x tahan nk blk kluang.
melampau x? lantakkkk
haha
past two weeks ago, aku blk senyap senyap. buat suprise dekat family aku.
bapak aku la org paling terkejut. sbb baru je dkt tg malim nie, aku dah blk kluang balik
haha. peduli apa aku.
and last saturday aku decide utk blk kluang this weekend.
hope xd perkara yg halang hasrat murni aku nie. and again, aku x btau bapak aku lg.
nk buat suprise lagi la kononnye. heh
skrg nie rindu aku membuak buak dekat family aku, tatak *nama panggilan baru and also his family
dan latest update utk column rindu, aku tambah rindu aku nie dekat 2 ekor makhluk Allah yg ada kt rumah aku. 
jeng jeng jeng

nie diaaaa. tetey and tatam. 
rindu korg! :')
hurm. rindu aku skrg nie x tertahan tahan dekat 2 org wanita paling istimewa dlm hidup aku
mak and nina, my lil sister.


ofkos la aku rindu jugak dekat hero2 kesayangan aku. abah, abang and adik. 
tp disebabkan xd gambar latest dorg dlm fon aku, so xd la aku nk letak gmbr dorg kt sni. hee
dah laaa. malas nk menaip lg
karang banjir bilik aku nie. 
see u guys soon :)
salam.







p/s : got info from abah, my niece, farisha now in icu. Allah, please protect her. she's too small to through all this pain. please save her Almighty. only YOU can save her. i'm begging YOU. :'/
: semoga rindu aku pada tatak dipelihara olehMu Ya Allah :')
: abah and mak, wait for me yahh :D


No comments:

Post a Comment

your faithfull...

your faithfull...