Tuesday 31 December 2013

ALHAMDULILLAH 2013. :)

assalammualaikum enkorg..
memang sengaja x update blog nie..
memang sengaja biar bersawang.. hoho
ok.. sempena nk menyambut tahun baru masihi nie, sengaja je aku update blog utk kenang kenangan 2013
alhamdulillah untuk pencapaian hidup aku dlm tahun 2013 nie walaupun x seberapa dan x seindah org lain
bersyukur dgn kurniaan dan apa yg Allah dah tetap kn dlm hidup aku utk tahun 2013 nie..
bnyk peristiwa pahit manis yg berlaku dlm tahun 2013 yg buat aku lebih kenal erti kehidupan walaupun x menyeluruh..
yg pahit, yg manis semua jd kenangan lepas nie..
bukan setakat kenangan je tp pengajaran.. :)
apa2 pun, tahun 2013 nie bg erti paling besar dlm hidup aku bila secara rasminya, ak bergelar tunangan org.. ewahhhh.. haha
alhamdulillah.. 28/12/2013 officially, setelah 7 tahun kenal hati budi, aku  jd tunangan kpd MUHAMMAD SYAIFUL IFWAD BIN ISMAIL..
memang sengaja xnk update gmbr bebnyk.. malu  woiii. haha
terima kasih bilion trilion peluk cium bebanyak untuk mak, mama, abah abah, adik beradik yg lain, kaum keluarga yg lain, kengkawan sbb sudi memeriahkan majlis haritu walaupun x seberapa..
terima kasih banyak2 untuk semua kawan2 dan kenalan2 yg sudi mendoakan kami sampai ke tahap nie dan ucapan tahniah korg..
semoga Allah merahmati korg semua.. :')
slmt tahun baru utk korg semua.. semoga kehidupan kita semua utk thn 2014 diberkati Allah :)
dah la.. xnk taip bebanyak.. 
moh ler sambung study..
eh.. sblm terlupa, nk wish gudluck utk korg yg tengah amek final exam ye.. 
meyh give me 5 sket.. kite geng! haha
okkk. dahh.. xnk merepek.. meyh aku share sket gmbr majlis tu ye..
in shaa Allah panjang umur, aku akan update lg blog nie.. :*
















p/s : krdt to HAIRI HUSSAIN untuk gmbr2 yg santek2 belaka walaupun ktorg x reti nk pose bagai.. utk korg yg cari photographer utk majlis2 penting terutamanya majlis kahwin, aku suggest kt enkorang amek mamat nie.. harga boleh runding.. dont worry, korg akan puas hati dgn gmbr2 yg dia amek nnt :) nk cntct mamat nie boleh cnctc dekat fb https://www.facebook.com/hairihussain145?fref=ts

No comments:

Post a Comment

your faithfull...

your faithfull...